Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior
Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.
Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.
W poszukiwaniu talentów
Dla marki Appetita to już kolejny sezon obecności w najpopularniejszych, prestiżowych programach kulinarnych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
W pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior, młodzi kucharze-amatorzy przygotowywali dania z dodatkiem ziół i przypraw Appetita. Program odniósł ogromny sukces, gromadząc przed telewizorami miliony widzów, dlatego też podjęto decyzję o obecności w drugiej edycji kulinarnego talent show. Produkty z portfolio Appetity są lokowane podczas wszystkich etapów show – zarówno podczas precastingów, odcinków nagrywanych w kuchni MasterChefa Juniora oraz w finale. Marka kontynuuje tym samym strategię promowania nowych trendów, inspirowania młodych widzów i zachęcania ich do aktywnego zainteresowania sztuką kulinarną.
Kto zostanie nowym MasterChefem Juniorem?
MasterChef Junior to kulinarne talent show emitowane w ponad 20 krajach na całym świecie. Zaskakuje i olśniewa umiejętnościami dzieci w wieku 8-13 lat, edukuje i skłania do przygotowywania rodzinnych posiłków w domu. Przygotowane przez uczestników potrawy ponownie oceniać będzie barwne i spontaniczne jury w składzie: Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler. Już za kilka tygodni przekonamy się, które dziecko otrzyma tytuł Drugiego Polskiego MasterChefa Juniora.
Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.
Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.
Premierowy odcinek drugiej edycji MasterChef Junior już w niedzielę 19 lutego o godz. 20:00 na antenie TVN.