Elite Model Look promuje zdrowe odżywianie


2011-08-19
Firma FoodCare i jej marki - Fritella i Frugo partnerami konkursu Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011.

Organizatorzy konkursu Elite Model Look Polska od lat promują wśród kandydatek na modelki zdrowe metody odżywiania. Podczas castingów tradycyjnych a potem podczas zgrupowania - Elite Model School uczestniczki uczą się jak dbać o swoją figurę i ciało bez przysłowiowego „głodzenia się".

Rokrocznie szukamy partnera dla konkursu, który wspomagałby nasze starania propagowania wśród dziewcząt zdrowych metod żywienia. Zawsze tłumaczymy dziwczętom, że owszem modelka musi być szczupła, nie oznacza to natomiast, że ma głodować. Podczas castingów mamy bardzo mało czasu na przekazanie naszych rad, na szczęście podczas Elite Model School jest go więcej. Wtedy też, nasi specjaliści od zdrowego żywienia, w tym roku przedstawiciele marki Fritella, będą uczyć dziewczęta jak bilansować swoją dietę, jakie produkty można ze sobą łączyć, z czego rezygnować. Na tegorocznym zgrupowaniu chcemy również pokazać naszym kandydatkom, jakie sporty mogą wspomóc pracę nad idealną figurą i rozwojem (pamiętajmy, że są to przeważnie nastolatki, które wciąż rosną i rozwijają się). - opowiada Dyrektor Konkursu Agnieszka Stańczyk.

Konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2011

Konkurs Elite Model Look Polska przeprowadzany jest od 9 lat. W tym czasie w konkursie wzięło udział tysiące dziewcząt z całej Polski z których wiele, nie tylko zwyciężczynie rozpoczęło już kariery światowych modelek. Podobnie jak w latach ubiegłych, laureatki polskiej edycji Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2011 wezmą udział w światowym finale konkursu, gdzie nagrodą główną jest kontrakt o łącznej sumie 1 miliona DOLARÓW oraz nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.

Marki firmy FoodCare
Fitella - Fitella oferuje unikalne nowoczesne produkty skierowane do młodych aktywnych kobiet, ceniących zdrowy styl życia i odżywiania oraz modny, aspirujący charakter kierowanej do nich oferty. Produkty Fitella są zatem nie tylko zdrowe i smaczne, ale także wygodne i szybkie w przygotowaniu. Produktami cieszącymi się największym uznaniem konsumentek są oferowane w jednorazowych saszetkach płatki śniadaniowe z pełnego ziarna pszenicy z błonnikiem i bez dodatku cukru (Fitella Diet), owsianka z mlekiem i owocami (Fitella Slim Effect) oraz chrupiące musli. Fitella - zawsze przy Tobie!

FRUGO - Mocno owocowe FRUGO to wyjątkowe połączenie niepowtarzalnego smaku z czystą radością oraz nieograniczoną wolnością i swobodą. Przygotowywane z soków, przecierów i koncentratów owocowych, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów FRUGO to owocowa fala wspomnień dla tych, który pamiętają napój sprzed lat oraz kolorowe pole eksperymentów dla pokolenia, które sięgnie po niego po raz pierwszy. No to co? No to FRUGO!

BLACK Energy Drink - Marka BLACK Energy Drink czerpie z doświadczeń młodych aktywnych ludzi. Chce dzielić z nimi ich emocje i przeżycia, a także towarzyszyć podczas codziennych zajęć, by dawać siłę do ich realizacji. Napoje BLACK to zastrzyk energii do zabawy. To oryginalny styl i osobowość, której nie sposób przegapić nawet w największym tłumie. To błyskawiczne orzeźwienie i pewność siebie, bez której nie może się obyć żadna impreza! Power is BLACK!

4MOVE - Izotoniki 4MOVE to napoje dla wszystkich, który lubią pozostawać w ruchu. Konsumenci słusznie kojarzą je z działaniem regenerującym po różnego rodzaju aktywnościach, orzeźwieniem i błyskawicznym gaszeniem pragnienia. 4MOVE wybierają najczęściej ludzie młodzi, aktywni i uprawiający sport, niekoniecznie wyczynowo. Sięgają po izotoniki, ponieważ wymaga tego sposób ich życia oraz przekonanie, że każdy ma prawo do bycia najlepszym, a sukces jest w zasięgu ręki i czasem wystarczy niewielki ruch, by go osiągnąć. 4MOVE - sport jest wszędzie!

Gellwe - Gellwe to ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek i pragnień. Dzięki szerokiemu portfolio produktów dla całej rodziny pomaga kreować świat ciepła i bliskości, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie: od pysznych deserów, przez ciasta i babeczki aż po najlepsze kakao, czekoladę do picia i aromatyczne herbatki. Konsumenci cenią nie tylko doskonały smak produktów Gellwe, ale także fakt, iż produkowane są z surowców najwyższej jakości, bez sztucznych barwników i konserwantów. Gellwe - życie jest słodkie!

N-GINE - N-GINE to energetyk dla wszystkich, którzy kochają emocje i życie na wysokich obrotach. Dodaje mocy do działania, pozwala na doładowanie potrzebnej energii, wyzwala chęć walki w znaczeniu pozytywnej rywalizacji. Jako marka silnie osadzona w męskim świecie motoryzacji, gdzie wszystko jest na maksa i gdzie potrzebne jest ekstra doładowanie, jest motorem napędowym w codziennym wyścigu do mety! N-GINE - prawdziwa jazda dopiero się zaczyna!

Szczegółowe informacje o konkursie, zasady uczestnictwa oraz wskazówki dla kandydatek znajdują się na www.elitemodellook.com.pl.
Zapraszamy również na fan page stronę na Facebooku - Elite Model Look Polska
DODATKOWE INFORMACJE DLA MEDIÓW:
Anna Dylińska, Biuro prasowe konkursu

anna.dylinska@inmedia.net.pl

tel. 601258717

PARTNERZY STRATEGICZNI KONKURSU:

Schwarzkopf

Schwarzkopf to znana i ceniona przez konsumentów marka kosmetyczna oraz ekspert w dziedzinie pielęgnacji włosów. Znając potrzeby klientów, co roku Schwarzkopf oferuje im innowacyjne produkty na profesjonalnym poziomie zapewniające piękne włosy, zarówno w salonie fryzjerskim, jak i w domu. Schwarzkopf także to synonim trendów i stylów inspirowanych aktualnymi tendencjami w świecie mody. W ofercie Schwarzkopf znaleźć można szeroki wybór produktów do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów znanych marek: Schauma, Gliss Kur, Taft, got2b, Palette, Natural&Easy, Essential Color oraz Brillance. W 2009 Schwarzkopf świętował swoje 111 urodziny, co daje powody do dumy, podobnie jak sympatia i zadowolenie naszych klientów. Każdego dnia bowiem aż 3,5 miliona konsumentów daje nam dowód zaufania, kupując produkt Schwarzkopf.

Rowenta
Rowenta od lat słynie z wysokiej jakości sprzętu AGD, w szczególności z produktów do pielęgnacji włosów i ciała. Jako marka silnie związana z urodą, rozpoczęła międzynarodową współpracę z agencją modelek Elite, czego rezultatem jest wyjątkowa linia produktów Rowenta for Elite Model Look. Konkurs Elite Model Look doskonale wpisuje się w strategię i filozofię marki Rowenta, dlatego po raz trzeci została strategicznym partnerem oraz sponsorem polskiej edycji konkursu.

PARTNERZY KONKURSU:

Rica Lewis

Rica Lewis, lider odzieży jeansowej we Francji, dołączył do grona Partnerów konkursu elite model look. Rica Lewis powstała we Francji w roku 1928. Swój sukces zawdzięcza innowacyjności, jakości, jak również różnorodności swojej kolekcji. Rica Lewis proponuje swoim klientom nie tylko odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn, ale także bogatą ofertę akcesoriów. Marka, poza Francją, obecna jest w innych krajach Europy, w tym w Polsce. Wejście na nasz rynek, połączone zostało z pokazem najnowszej kolekcji Rica Lewis, prezentowanej przez elitę przyszłych polskich modelek, podczas Gali Finałowej Schwarzkopf elite model look Polska 2011.

Grupa TP

Grupa TP, w której skład wchodzi m.in. Telekomunikacja Polska, PTK Centertel - operator sieci Orange, jest partnerem ósmej polskiej edycji Konkursu ELITE MODEL LOOK i ma wyłączne prawa do relacji z przebiegu Elite Model School.

Dzięki TP SA będziecie mogli podejrzeć wyzwania jakie czekają na przyszłe modelki. Ekskluzywne materiały ze szkoły EMś - codziennie aktualizowane informacje, zdjęcia i relacje wideo - będzie można oglądać w telewizji, w telefonach komórkowych oraz na stronach internetowych należących do Grupy TP - zapraszamy na: platformę telewizyjną IPTV Telekomunikacji Polskiej (kanał 24 - tptv), mobilny portal sieci Orange wap.orange.pl.

PATRONI MEDIALNI KONKURSU:

Avanti

Największy w Polsce magazyn shoppingowy, który zapoczątkował nową kategorię w segmencie luksusowych miesięczników dla kobiet. Prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. Avanti przedstawia, co jest najmodniejsze i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Z myślą o naszych czytelniczkach prowadzimy serwisAvanti24.pl To "największa szafa w sieci" - stale aktualizowana baza ubrań i dodatków.

BOUTIQUE to miejsce wyjątkowe...

Do boutique przychodzi się, aby czerpać inspirację, wyszukać rzeczy jedyne w swoim rodzaju i spędzić miło czas. Tak też jest nasz magazyn - niepowtarzalny, elegancki, na czasie, inspirujący... "Boutique" to przede wszystkim ciuchy, ale także kosmetyki, dodatki, gadżety oraz...plotki, problemy, trochę humoru i rozrywki, chwila wytchnienia... czyli wszystko to, co oferuje każdy boutique albo o czym można porozmawiać z jego pracownikami... Każdy z działów "Boutique" ma podwójne zadanie: prezentowanie zarówno bieżącej oferty użytkowej (oczywiście - w najlepszym gatunku), jak i rzeczy luksusowych, wyjątkowych - prawdziwych "kobiecych przedmiotów pożądania". Jaki jest magazyn "Boutique"? Inspirujący... daje natchnienie, pokazuje nowe możliwości, podpowiada, jak wykreować własny niepowtarzalny styl, prowokuje do eksperymentów Efektowny... nowoczesny design, inspirujące zdjęcia, oryginalne sesje mody i dużo więcej. Kompleksowy... daje paletę pomysłów na życie, podpowiada, jak stworzyć udany, harmonijny związek, gdzie pójść, czego posłuchać

EDEN - Magazyn SPA

Eden to ogólnopolski magazyn, poświęcony dobrym stronom życia. Adresowany jest do Czytelników, którzy chcą żyć w harmonii ze światem, z sobą samym, z innymi ludźmi. Magazyn podpowiada: jak smakować życie, jak efektywnie odpoczywać, jak dbać o zdrowie własne i swoich najbliższych. Magazyn Eden to przede wszystkim atrakcyjne miejsca, w których można zregenerować siły i miło spędzić czas. To również sylwetki ludzi z pasją, prezentacje przyjemności stołu i filozofię slow-food, atrakcyjne kuracje dla ciała i ducha, nowości rynkowe. Eden to miejsce wyjątkowe. Magazyn Eden - pokazuje sposoby na dobre życie. Dobrze mieć go pod ręką.

iTV

Telewizja iTV to ogólnopolska Telewizja iTV rozpoczęła nadawanie w 2003 roku w Warszawie, stając się pierwszą w Polsce innowacyjną i interaktywną Stacją telewizyjną. iTV transmituje programy 24 godziny na dobę. Z roku na rok Stacja systematycznie zwiększa swoją oglądalność i udział w rynku. Każdy rok działalności to nowe doświadczenia, nowe osobowości medialne, pozycje programowe oraz baza technologiczna i emisyjna.

Polki.pl, Wizaz.pl i Afterparty.pl

Polki.pl jest dynamicznie rozwijającym się serwisem dla kobiet, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Megapanel PBI/Gemius, XI 2010 Polki.pl mają 1 012 696 realnych użytkowników.

Beverly Hills Video

Beverly Hills Video jest siecią mega wypożyczalni wideo działającą w Polsce od 1996 roku. Celem firmy jest stworzenie w Polsce wyspecjalizowanej sieci luksusowych salonów wideo oferujących szeroki wybór filmów oraz artykułów do sprzedaży. Salon Beverly Hills Video to nie tylko wypożyczalnia, to miejsce, gdzie można spotkać znajomych i przyjaciół, miło spędzić czas w filmowej atmosferze Hollywood. Od 2011r. Beverly Hills objął patronatem medialnym Konkurs Schwarzkopf Elite Model Look, wierząc, że wśród miłośników dobrego filmu, jest wiele młodych dziewcząt marzących o karierze modelki na światowych wybiegach.

City Channel

City Channel to telewizja towarzysząca mieszkańcom największych miast w trakcie codziennej podróży autobusem. Przekazuje pasażerom na bieżąco aktualizowane newsy, dostarczane przez czołowe media. W tym roku wspiera także kampanię informacyjną konkursu Schwarzkopf elite model look, dostarczając informacji dotyczących castingów i strefy piękna elite mieszkankom Warszawy i Trójmiasta. Jesienią poinformuje także o telewizyjnej emisji Gali Finałowej.

Diebold
W styczniu 2005 roku firma Diebold, wiodący dostawca usług samoobsługowych dla sektora bankowego, uruchomiła niezależną sieć bankomatów pod marką cash4you. W chwili obecnej w ramach sieci funkcjonuje prawie 700 urządzeń. Bankomaty rozlokowane są na terenie całej Polski. W kwietniu 2011roku w bankomatach Cash 4 You pojawią się informacje dotyczące harmonogramu castingów elite. Dzięki wsparciu firmy Diebold mieszkanki zarówno dużych aglomeracji miejskich, jak również miastach średniej wielkości będą mogły wziąć udział w castingu on-line, jak również zgłosić się na jeden z sześciu castingów na żywo.



Nadesłał:

http://www.elitemodellook.com.pl/
http://www.elitemodellook.com.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl