IMR advertising by PR i siła z dalekiej Północy


IMR advertising by PR i siła z dalekiej Północy
2008-12-15
Choć trudno w to uwierzyć – kalendarzowa zima tuż-tuż. Nie bacząc na otaczającą nas aurę (aby nie podzielić losu wiecznie zaskoczonych kierowców), już teraz warto pomyśleć o zabezpieczeniu własnego organizmu przed tą najzimniejszą porą roku.

Mająca siedzibę w Beskidach firma Szupex, zadowolona z wyników dotychczasowej współpracy z IMR advertising by PR, postanowiła przekazać agencji nowy produkt - Pichtosept. To suplement diety w postaci pastylek do ssania z zawartością naturalnego eterycznego olejku pichtowego, otrzymywanego z młodych pączków syberyjskiej jodły białokorej. Produkt dostępny jest na naszym rynku w dwóch wariantach: dla nas dorosłych (jako Pichtosept) oraz dla dzieci powyżej 6. roku życia (jako Pichtosept Young). Wersja dziecięca zawiera dodatkowo witaminę C oraz naturalne dodatki smakowe, które sprawiają, że pastylki smakują jak prawdziwe cukierki.

Przeczytaj również:

Młody prezes firmy Szupex - Miłosz Szupina - uwielbia sporty extremalne. Szczególnie zimą lubi ścigać się w rajdach samochodowych czy jeździć quadami po zaśnieżonych wertepach. Jednak z tego powodu bardzo często miewa problemy z gardłem. Pewnego dnia wpadł na pomysł, aby dobrze mu znany olejek pichtowy zamknąć w małych pastylkach do ssania. Tak powstał Pichtosept. Od kiedy go bierze, może zapomnieć o nieprzyjemnym drapaniu w gardle i skupić się na tym, co najważniejsze - na zwycięstwie w kolejnym rajdzie.

Pichtosept działa przeciwzapalnie i odkażająco, a jego niska cena może sprawić, że już niedługo może powalczyć o pozycję nr 1 w segmencie pastylek do ssania na ból gardła" - twierdzi Agnieszka Szulc, specjalista ds. kontaktów z mediami IMR advertising by PR.

Do zadań IMR advertising by PR należeć będą: kontakty z mediami (szczególny nacisk kładziony będzie na prasę zdrowotną, kobiecą oraz poradnikową), opracowanie materiałów prasowych, kreowanie wizerunku w mediach (także w internetowych) oraz doradztwo w zakresie Public Relations. Umowa została podpisana na półtora roku.

Warszawska agencja będzie także odpowiedzialna za relaunch dobrze znanego suplementu diety Arktyczny korzeń, który - dzięki agencji - otrzyma nową PR-ową siłę i moc.



Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl