IMR advertising by PR zmienia skojarzenia


IMR advertising by PR zmienia skojarzenia
2009-01-06
Początek nowego roku to okres wielkich zmian i postanowień. Przypomnijmy sobie, czego przede wszystkim życzyli nam najbliżsi podczas dzielenia się opłatkiem w wigilijny wieczór? Czy aby nie „zdrowia”? Może w końcu powinniśmy o nie zadbać?

Warszawska agencja IMR advertising by PR wraz z nastaniem nowego roku zacieśniła współpracę z portugalską firmą Biocol Laboratórios. Jej wynikiem jest przekazanie agencji dwóch nowych produktów, będących zupełną nowością na polskim rynku suplementów diety.

Przeczytaj również:

IMR advertising by PR zapewnia, iż spowoduje, aby Portugalia nie kojarzyła się nam wyłącznie z winem, piaszczystymi plażami i ciepłym oceanem, ale także - a może przede wszystkim - z preparatami ActiDigest oraz Biocol OMEGA 3.6.9.

ActiDigest został stworzony, aby poprawić trawienie i zwiększyć ochronę probiotyczną naszego organizmu. Zawiera probiotyki oraz aktywne szczepy bakterii, które mają korzystny wpływ na działanie układu pokarmowego i immunologicznego. Natomiast Biocol OMEGA 3.6.9 łączy w sobie kwasy omega pochodzące z najlepszych znanych źródeł oraz witaminę E.

Firma Biocol Laboratórios to także producent Drenafastu (preparatu roślinnego, który pozwala uzyskać efekt płaskiego brzucha) i Biocolu 24 Slim (działającego chronobiologicznie suplementu diety, który wspomaga odchudzanie i oczyszcza organizm).

IMR advertising by PR będzie odpowiedzialna za zredagowanie materiałów prasowych, kontakty z mediami (publikacje w prasie zdrowotnej, poradnikowej i kobiecej), kreowanie wizerunku w mediach (nie pomijając internetowych) oraz doradztwo w zakresie PR. Umowa została podpisana na półtora roku.



Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl