Na kłopoty… IMR advertising by PR!
Tak jak jeden mól może nieodwracalnie zniszczyć piękną odzież, a ziarnko pieprzu całkowicie zmienić smak wykwintnej potrawy, tak i drobne urazy, choć niegroźne, potrafią być bardzo dokuczliwe.
Wbrew pozorom krwawiące rany, otarcia, pęcherze to nie jest wyłącznie problem dzieci oraz szybko i ekstremalnie żyjącej młodzieży. Zarówno ciężko pracujący fizycznie mężczyzna, jak i siedząca cały dzień w biurze kobieta, narażeni są na naruszenie i uszkodzenie tkanki skórnej. A nie od dziś wiadomo, że im dalej w las, tym więcej drzew, a im starsi jesteśmy, tym bardziej uciążliwe są dla nas drobne urazy, które w dzieciństwie kwitowaliśmy krótkim „Ała" i wracaliśmy do biegania po podwórku.
Teraz byle otarcie na nodze może skutecznie zepsuć dzień, jeśli przed nami jeszcze kilka godzin chodzenia na obcasach, w średnio wygodnych butach. A wąska i, wydawałoby się, nic nieznacząca ranka na dłoni powstała, na przykład po zacięciu nożem, utrudnia posługiwanie się jakimikolwiek przedmiotami i doprowadza do szewskiej pasji.
Są na szczęście firmy, które myślą o ułatwianiu życia innym. Firma Galena oraz agencja IMR advertising by PR przedstawiają produkty z rodziny NEWAID opracowane specjalnie z myślą o drobnych urazach. To nowoczesne i wygodne w użyciu aerozole, testowane dermatologicznie, a więc bezpieczne dla skóry. NEWAID Spray przeciw pęcherzom to skuteczny i szybki sposób na opatrywanie wszelkich odcisków. Jest wodoodporny, ale mimo to doskonale przepuszcza powietrze i przyspiesza gojenie ran. Podobne właściwości ma NEWAID Plaster w sprayu, który służy do opatrywania drobnych skaleczeń bądź otarć. Natomiast NEWAID Spray hemostatyczny Stop Krew to zawierający naturalne składniki celulozowe aerozol służący do łatwego zabezpieczania ran i tamowania krwawienia. Te trzy produkty powinny jak najszybciej znaleźć się w domowej apteczce, co udowadniać będzie kampania przeprowadzana przez IMR advertising by PR.
Działania promocyjne dla firmy Galena, które zaplanowała IMR advertising by PR, obejmą między innymi przygotowanie i przeprowadzenie serii konkursów w ogólnopolskich mediach. Ponadto do obowiązków agencji należeć będzie kontakt z mediami i kreacja wizerunku firmy.