Odmienione Kabanoski od Henryka Kani!
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A., jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce, postanowił odświeżyć wizerunek jednego ze swoich produktów. Od teraz Polskie Snaki to Kabanoski - w odmienionej szacie graficznej i w nowych wersjach smakowych.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, ZM Henryk Kania postanowiły dostosować smaki oraz wygląd swoich wyrobów przekąskowych, do najnowszych trendów oraz upodobań klientów. Stąd zmiana Polskich Snaków na Kabanoski.
Na nowe portfolio Kabanosków składa się sześć wariantów: classic, paprykowe, orzechowe oraz o smaku bekonu, kurczaka i wołowiny. Cała linia została przygotowana zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Dzięki zastosowaniu wysoko-barierowej technologii opakowania, kabanosy zachowują świeżość bez konieczności przechowywania ich w warunkach chłodniczych.
W ramach rebrandingu, oprócz nowej nazwy, odświeżone zostały również opakowania – zmianie uległ kolor i wygląd etykiet. Na froncie opakowania pojawiły się oznaczniki GDA oraz informacja o braku glutaminianu sodu w produkcie, a kolorowe wyróżniki i piktogramy smakowe są bardziej czytelne.
W lipcu wystartowała kampania telewizyjna wpierająca relaunch odświeżonych Kabanosków. Plansze sponsorskie pojawiają się już w TVP, TVN24 oraz Polsacie. Od sierpnia kluczowymi działaniami będą degustacje w super i hipermarketach (Auchan/Carrefour) oraz odpowiednie wyeksponowanie produktu w punktach sprzedaży. Zaplanowane są także działania PR w Internecie oraz prasie.
Kabanoski to unikalna, tradycyjna przekąska mięsna podana w nowoczesny sposób. Idealnie sprawdzi się w pracy, szkole, na wycieczce czy podczas filmowego wieczoru.
Produkt dostępny jest w największych sieciach super i hipermarketów oraz dyskontach. W ramach nowej linii Kabanosków pojawiły się następujące warianty:
· classic
· o smaku bekonu
· paprykowe
· orzechowe
· z kurczakiem
· z wołowiną
Kabanoski, masa netto 45 g. Cena od 2,69 do 3,99 zł.