RBA z kampanią promującą kolekcję Ciało Człowieka
Wystartowała najnowsza kampania wydawnictwa RBA promująca kolekcję Ciało Człowieka. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
		Nadesłał:
            PR Communication 
	 | 
	
		Nadesłał:
            PR Communication 
	 | 
	
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
	|||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
	|||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	||
| 
		 | 
		
		 | 
		
		 | 
	
				
				NOWOŚĆ NA RYNKU: Tesori d’Oriente IKIGAI – nowa linia pielęgnacyjna inspirowana japońską filozofią
NOWOŚĆ NA RYNKU: Tesori d’Oriente IKIGAI – nowa linia pielęgnacyjna inspirowana japońską filozofią, z udoskonalonymi formułami i funkcjonalnym zapachem o udowodnionym działaniu relaksacyjnym!	
				
				Nawodnienie jest absolutnie kluczowe dla każdego sportowca - komentarz Huberta Hurkacza
Hubert Hurkacz w komentarzu eksperckim podkreśla, że nawodnienie wpływa na wydolność i koncentrację każdego sportowca. Pozwala także zapobiegać kontuzjom. Tenisistka mówi o utracie wody z organizmu w czasie treningów oraz roli uzupełniania płynów po wysiłku fizycznym.	
				
				Odpowiednie nawodnienie to fundamentalny element rutyny każdego sportowca - Elina Switolina
Komentarz Eliny Switoliny o roli nawodnienia w sporcie