Smart Gym z fit-debiutem w Sferze
Smart Gym to nowa sieć klubów fitness, która w tym roku pojawia się w Polsce. Swój debiut zaliczyła już 12 maja w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Znakiem rozpoznawczym nowego brandu na rynku aktywnego spędzania czasu wolnego mają być całodobowa dostępność, nowoczesność i atrakcyjne ceny karnetów
- Bardzo zależy nam na poszerzaniu wielofunkcyjnego charakteru Galerii Sfera – mówi jej dyrektor Monika Magner. – Dlatego startujący na naszym rynku brand, jakim jest Smart Gym, doskonale wpisuje się w naszą strategię budowania ze Sfery swoistego „miasta w mieście”. W ten sposób uzupełniamy także naszą ofertę spędzania czasu wolnego. Do kina, teatru, klubu bilardowego, szkoły tańca, gabinetów lekarskich czy stref zabaw dla dzieci dołącza miejsce, w którym nie tylko będzie można spalić kalorie, ale przede wszystkim kompleksowo zadbać o swoją aktywność fizyczną.
Umożliwi to specjalnie przystosowany lokal. Na ponad 1 300 metrach kwadratowych Smart Gym w Galerii Sfera będzie można przez całą dobę korzystać z dziewięciu stref. Są to: funkcjonalna, cardio, biegacza, maszyn izotonicznych, maszyn półwolnych, wolnych ciężarów, power, core, fitness. Nowością na lokalnym rynku będzie także dedykowana przestrzeń tylko dla ćwiczących kobiet. Do dyspozycji gości będzie ponad 120 urządzeń i różnorodnych przyrządów do ćwiczeń. – Gwarantujemy, iż nasz klub będzie wspierał różnorakie cele treningowe – mówi Agnieszka Kęsek, Marketing & PR Manager w Smart Gym. – Przygotowaliśmy strefy treningowe zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Będzie ich sporo, będą bardzo różnorodne i świetnie wyposażone. Na terenie klubu każdy będzie mógł zaczerpnąć fachowej porady trenerskiej. Współpracujemy także z zewnętrznymi specjalistami z zakresu treningu personalnego, którym udostępniamy powierzchnię, aby w komfortowych warunkach mogli trenować swoich podopiecznych.
Oryginalny wystrój, świeży design i przestronne pomieszczenia – to kolejne znaki rozpoznawcze nowego najemcy w Sferze. Smart Gym przywiązuje także ogromną wagę do jakości obsługi. Stawia na przeszkoloną i doświadczoną kadrę. Klub będzie dostępny dla osób pełnoletnich. Marka planuje w najbliższym czasie otwarcie kolejnych klubów. Na początek na terenie województwa śląskiego.
Galeria Sfera stale dostosowuje się do potrzeb wskazywanych przez klientów. W ciągu ostatniego roku pojawiło się w niej niemal 30 nowych marek. Aktualny poziom komercjalizacji wynosi prawie 100 %.
Nadesłał:
a.piwek
|