„Upiecz Dzieciom radość!” - kup Kasię i wesprzyj Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce


„Upiecz Dzieciom radość!” - kup Kasię i wesprzyj Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
2019-11-06
4. listopada ruszyła ogólnopolska akcja świąteczna marki Kasia „Upiecz Dzieciom radość!”. W nadchodzące Święta, wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, marka Kasia zachęcać będzie Polaków do niesienia pomocy potrzebującym dzieciom.
By pomóc, wystarczy zakupić produkt, upiec świąteczne pierniczki i opublikować ich zdjęcie na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie z hashtagiem #UpieczDzieciomRadosc. Każde opublikowane zdjęcie to 1 zł dla potrzebujących dzieci. Akcja potrwa do 24. grudnia.
 
„Upiecz Dzieciom radość!” to kolejna edycja świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Partnerem tegorocznej edycji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
 
„Poprzez akcję „Upiecz Dzieciom radość!” chcielibyśmy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną radością. W te Święta, we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, pomagać będziemy potrzebującym dzieciom i przekażemy organizacji realne wsparcie finansowe. Warto więc, by produkty marki Kasia były dobrze widoczne i łatwe do odnalezienia na sklepowej półce” – mówi Magdalena Janeczko, Junior Brand Manager marki Kasia.
 
Mechanizm aktywacji
Tegoroczna akcja „Upiecz Dzieciom radość!” opiera się na idei pieczenia pierniczków i zapraszania do pieczenia innych. Aby pomóc, należy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec pierniczki i opublikować ich zdjęcie na Facebooku lub Instagramie, dodając hashtag #UpieczDzieciomRadosc. Każde opublikowane zdjęcie opisane właściwym hashtagiem to 1 zł, który marka Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Dzięki zabawie związanej z udostępnianiem zdjęć marka Kasia przekaże Stowarzyszeniu łącznie aż 100 000 zł.
 
Wsparcie medialne 
Akcja „Upiecz Dzieciom radość!” uzyska wsparcie medialne. Realizowane będą m.in. działania promocyjne w internecie, obejmujące emisję filmów pre-roll na YouTubie, kampanię display na Facebooku oraz działania z influencerami. Do wspólnego pieczenia świątecznych pierniczków zachęcać będą Ambasadorzy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Działaniom online towarzyszyć będą ponadto reklamy w prasie kobiecej. Akcja komunikowana będzie także na dedykowanym opakowaniu produktów marki Kasia na którym konsumenci odnajdą także przepis na doskonałe pierniczki.
Za mechanizm aktywacji odpowiada agencja AdValue.
Obsługą PR zajmuje się agencja Yellowcups.
 
Więcej informacji na temat akcji znaleźć można także na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.

---------------------------------------

Marka Kasia od lat pomaga konsumentom w przygotowaniu doskonałych wypieków. Kostka do pieczenia Kasia łatwo się uciera, a dzięki niej przygotowywane słodkości są bardziej puszyste i zawsze się udają.  




Nadesłał:

Anna1

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl