Władcami komarów zawładnęła IMR advertising by PR
Nie ma chyba osoby, dla której słoneczne i coraz cieplejsze dni nie są wystarczającą zachętą do wyjścia na świeże powietrze. Nieświadomi bardzo łatwo możemy stać się ofiarami jednego z trzech typów drapieżców.
Wszyscy, którzy uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu, zapewne codziennie z niecierpliwością oglądają prognozę pogody. Czy dziś będzie słoneczne, a może deszczowo? Wziąć kurtkę, a może zostawić w szafie? Jeszcze tylko szybkie spojrzenie na termometr - słupek rtęci jest dziś wyjątkowo wysoko - i w drogę. Na długi spacer do parku czy do lasu, na łąkę, nad rzekę, nad jezioro. Tam, gdzie pełno zieleni, ale nie tylko. Również tam, gdzie roi się od małych i sprytnych istot, które zrobią wszystko dla łyku naszej kropli krwi.
Te małe przebiegłe stworzenia zwą się: komary, kleszcze i meszki. Na co dzień nie dostrzegamy ich towarzystwa, jednak pozostawione na naszej skórze „pamiątki" po nich mogą w wielu przypadkach przyczynić się do pogorszenia naszego zdrowia. Przekazy ludowe podpowiadają, aby przed każdym wyjściem z domu najbardziej narażone na ukąszenia części ciała posmarować miksturą z octu i orzechów włoskich. Inny zwyczaj mówi o odstraszającym działaniu soku z cytryny, olejku eukaliptusowego albo goździków.
Dla wszystkich, którzy nie mają czasu, aby w zaciszu domowym bawić się w szamana i przygotowywać dziwne mikstury, ICB Pharma ma coś specjalnego. Wspólnie z agencją IMR advertising by PR, z którą firma w połowie kwietnia podpisała aneks do umowy, proponuje środek MosQuit Repellent. To innowacyjny i pierwszy w naszym kraju preparat w piance o działaniu odstraszającym komary, kleszcze i meszki. Łagodną formułę opracowano specjalnie z myślą o dzieciach oraz osobach ze skórą wrażliwą. Substancje aktywne zostały zamknięte w poręcznym opakowaniu, które zmieści się w każdej torebce i plecaku podróżnym. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy lubią wypoczynek na świeżym powietrzu. Z preparatem MosQuit Repellent każdy stanie się władcą nie tylko komarów, ale także kleszczy i meszek.
Agencja IMR advertising by PR będzie odpowiedzialna m.in.: za kontakty z mediami, publikacje w prasie poradnikowej, kobiecej i rodzinnej, kreowanie wizerunku oraz doradztwo w zakresie Public Relations.