WOW! TAK SIĘ PRZYCIĄGA KLIENTA
Jak przekonać klienta, że nasz produkt jest warty jego uwagi? Marka SUBWAY® sięga po sprawdzony sposób na poszerzenie grupy fanów.
Od początku września we wszystkich restauracjach sieci trwa kampania WOW! W jej ramach sandwicz Spicy Italian oferowany jest w promocyjnej cenie 5,95 zł.
Spicy Italian, SUB z pikantnym pepperoni, salami oraz serem, wzbogacony dużą porcją świeżych warzyw, w promocyjnej cenie w takim samym zakresie ma wzbogacić codzienną dietę klientów, co przyciągnąć ich do restauracji marki.
Nie boimy się powtarzać działań, które się wcześniej sprawdziły, deklaruje Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki, Kampania WOW cieszy się dużą popularnością. Z jednej strony pomaga przełamać barierę wejścia dla potencjalnych nowych klientów, z drugiej jest ukłonem w stronę naszych stałych fanów.
Dzięki filozofii podejścia do klienta i wartości odżywczej produktu SUBy zyskują coraz większą popularność, szczególnie wśród szukających szybko przyrządzanego jedzenia studentów czy zabieganych mieszkańców dużych miast. Promocja WOW! gwarantuje im dodatkowo wyjątkową cenę posiłku.
Kampania oparta jest na materiałach POS oraz działniach on-line. Kampanię WOW wspiera promocja SUB OF THE DAY (SOTD), w ramach której każdego dnia wybrany sandwicz dostępny jest w wyjątkowej ofercie cenowej.
Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty materiałów odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.
Nadesłał:
QACommunications
|