Z interentu na stół
Kto zamawia jedzenie online? Czy zapanowała moda i czy gwiazdy ją popierają?
Cała Polska gotuje? Nie tylko programy kulinarne przyczyniły się do zmian naszych zwyczajów przy stole. Ponad 30% Polaków zamawia jedzenie przez Internet
2-3 razy w miesiącu. Większość z nas zamawia, gdy nie ma czasu na gotowanie, tyle samo, gdy ma ochotę na kulinarne odkrycia, czasami jesteśmy po prostu zmęczeni. Online zamawiają także gwiazdy. Jesteście ciekawi kto i dlaczego?
Rafał Maślak, bloger, model, Mister Polski 2014, jest miłośnikiem kuchni fit. Mówi, że sam czasami także gotuje, nie zawsze jednak ma czas, więc często zamawia. Najchętniej mięso, jak mówi w każdej postaci.
Zamawianie jedzenia do domu czy biura jest nie tylko wygodne. Gwiazdy, które dbają
o sylwetkę podkreślają, że dania serwowane z dostawą mogą być bardzo zdrowe.
Marcela Leszczak, modelka, deklaruje, że zamawia jedzenie z dostawą do domu codziennie, bo po prostu nie gotuje i nie ma innej możliwości. Zwraca uwagę na sylwetkę i zależy jej na tym, aby zdrowo się odżywiać. Najczęściej zamawia kurczaka i inne dania wysokoproteinowe, gotowane warzywa. Wszystko najchętniej z grilla.
Także mistrzowie kuchni wolą czasem zjeść danie przywiozione z restauracji niż przyrządzić coś samemu. Tomek Jakubiak, szef kuchni i dziennikarz kulinarny mówi, że zdarza mu się zamawiać jedzenie z dowozem, gdy jest sam w domu, bo sam dla siebie nie potrafi gotować. To prawda, że jedzenie najlepiej smakuje w dobrym towarzystwie. Zdarza mu się więc także zamawiać ze swoją ukochaną wieczorem na kanapie przy dobrym filmie. Jedną z jego restauracji – S’poco Loco, z doskonałymi buritto i quesadillą, można znaleźć na Pyszne.pl.
Co lubią jeszcze gwiazdy? Odpowiedź można znaleźć na https://www.youtube.com/watch?v=2mHBzot_oyU
Czasy sprzyjajom rozwiązaniom wygodnym i szybkim, coraz głośniej robi się o serwisach do zamawiania jedzenia online. Przykładowo Pyszne.pl w jeden wielki krajowy stół połączyło do tej pory największą liczbę restauracji na rynku - ponad 4 tys. E-lokalizator wyszukuje restauracje, które dowiozą zamówienie pod dany adres. Dzięki temu klienci mają do wyboru znacznie większą ilość rodzajów kuchni i dań niż w ofercie pojedynczego lokalu. To właśnie bogate menu jest jednym z głównych czynników przyciągających klientów na takie portale jak np. Pyszne.pl - aż 75% podejmuje decyzję o wyborze rodzaju dania dopiero po wejściu do sieci – wcześniej nie wiedzą, na jaką kuchnię się zdecydują. Jesień sprzyja leniuchowaniu, także w kuchni. Często nie mamy nawet ochoty wychodzić, a wtedy dobrym kompanem będą portale, gdzie jedzenie możemy zamówić online.
* Dane Pyszne.pl 2015
Nadesłał:
Centrum Prasowe Lensomai Communication
|