„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej


2019-02-04
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.

Przeczytaj również:

 

Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN oraz stacjach tematycznych. W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i  nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.

 

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative.

Szczegóły loterii oraz jej regulamin od 1 lutego na stronie: www.grzeski.pl

Link do spotu na YouTube: https://youtu.be/hyHTTTtidiE

 

Marka: Grześki

Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36g, 

Cena regularna: ok. 1,19 zł

Producent: Colian Sp. z o.o. www.grzeski.pl                            



Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl